Cartagena

2 december 2017 - Cartagena, Colombia

Cartagena, een held mooi stad bestaande uit een nieuwe en oud gedeelte.
Vooral het oude is mooi met een rijke historie .
In de hostel kwam ik er een dag te vroeg. Maar gelukkig was er nog plek
Ook het strand is overdag een prettige plaats om te zijn want in de stad is het erg warm.
Ook het zeewater is heerlijk.Gisteren vond hier de Iron Man Plaats http://m.ironman.com/triathlon/events/americas/ironman-70.3/cartagena.aspx
En Gisterenavond gecontroleerd op drugs.
En mijn paspoort niet bij.:(
De 2 politie-agenten wilde dat ik alles liet zien. Een gozer (Colombia) die ik eerder had ontmoet sprong bij. Zijn familie was agent en een oom die advocaat is. En ging in het Spaans tekeer tegen die agenten. Achteraf was het te doen om je geld af te troggelen.
Achteraf kan je er om lachen. Op dat moment voel je je niet fijn.
Ik heb nog een graffiti-tour gedaan. En het strand daar bezocht. Heerlijk water.
Wel komen er mensen langs die je wat willen verkopen, of.massage willen geven.
De guide (Braziliaan) die de graffiti tour gaf heeft een mooie tatoeage laten zetten. En zeg hem dat ik dat ook wil.
Die gozer Daniel worden er voorstellen over en weer gemaakt. Echter kan het niet in Cartagena worden uitgevoerd want de tattoeerder gaat naar Medellin. En spreken af elkaar in Medellin te ontmoeten. Ik besluit ook de laatste dagen van de vakantie daar af te sluiten.