The lost city

25 november 2017 - Santa Marta, Colombia

Ff 4dagen weg geweest van de bewoonde wereld
Rond 12 uur na het eten de start van de hikingtrip Ciudad Perdida
Een middagtrip van circa 17 waarvan grote deels klimmen.
Een mooie omgeving maar te gevaarlijk om er op dat moment continu naar te kijken. De weggetjes waren vol met grove stenen modder riviertjes en glad. Onderweg nog aan de coke gezeten (een blaadje geproeft (this niet verbrand zo er is geen sprake van cocaïne gebruik hoor (geen waanbeelden gezien) Misschien daarom wat langzamer gaan lopen hihi
Bij het schemeren komen we aan bij de eerste slaapplaats. Short kapot en geen extra korte broek en shirt meegenomen. Dus ik heb vakkundig mijn broek genaaid., want ik kreeg van de plaatselijke bevolking naald en draad Moeilijk hoor zonder bril de draad door het oogje te krijgen Goed gegeten na een cerveza op tijd naar bed (huh 19:30) Pfff niet geslapen veel te spannend allemaal De volgende dag om 5:30 worden we gewekt. Het wordt een lange en zwaarste dag van de hikingtrip. Eerst 400 meter klimmen en daarna een daling van 400 meter moet ik 900 omhoog. Met in de middag een goed middageten (11:00) met zwemmen in de rivier. Me nog met stroming mee laten sluren. Alleen moest je dat op je rug doen en dat deed ik natuurlijk niet en kwam vol op een steen Auw. Het laatste half uur in een stortbui gelopen. Niks gezien en alles door en door nat. Snik We moesten op tijd maar bed maar zijn opgebleven tot 9:30 een paar cervezas gedronken met de hoop dat ik wel zou slapen Pfff weer een lange nacht.. De volgende dag naar de plek van de lost city Mooi daar en bewaakt door militairen ivm kidnapping. 2,5 uur gebleven. Want ik ben met een vriendin (gids) voor gegaan. Omdat ik de voorgaande dag achter bleef van de rest ivm oververmoeidheid. Op een gegeven moment zij ze dat ik door moest gaan. Ze heeft me niet meer terug gezien want zodra ik de eerste van de groep zag heb ik aangesloten. Want dalen ging me goed af. De omgeving was prachtig. Als dit het paradijs is. Voor mij in ieder geval wel. Ik zag m'n "vriendin" pas terug bij de slaapplaats. Weer goed gegeten (op internet zag het eten er niet uit en hoorde van mensen die ziek werden) Wel mogen ze wat meer boter gebruiken want was wel erg droog. Op een plek tussen de eerste en tweede dag bij de rivier geslapen...... Ik bedoel gerust want weer niet geslapen. Nu was ik overtuigd dat ik na een paar cervezas wel zou slapen maar nee hoor. Eerste half uur was ik wel overtuigd dat ik in slaap zou vallen maar bleef weer wakker. Geluid van de rivier en kikkers Pfff. Volgende Dag missie volbracht Het was veel dalen dus ging me goed af. Ondanks ik eigenlijk erg moe ben ben ik met een mojito dit berichtje aan het typen. Ik zal morgen nog foto's op m'n reisblog zetten. Daar heb ik nu niet meer de puf voor

1. Elise:
    Ha ron
    Dat zal een spannende mooie trip geweest zijn. Probeer 1 beetje uit te rusten. Dan weer lekker verder.... Elise
  2. Hans:
    26 november 2017
    Bijslapen doen we thuis hee 😜edde gin foto van die vriendin 😆haha leuk weer wat te lezen hoor ga zo door hee
  3. Ron Boogaart:
    Zeker Elise
    Mooi maar zwaar.
    Maar voor dit paradijs had ik het graag over.
    Jaja Hans
    Met dat engeltje erbij hihi ging het ietsje makelijker.
    Alleen ze was streng dus we was niet bestand voor een relatie hihi